среда, 23 апреля 2014 г.

Модуль 9: " Диференціація навчання різних учнів"

Сьогодні, працюючи в парах ми розповіли один одному про свій приклад учнівськох роботи та інструмент оцінювання. Пропозиції колег, допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання.



Завдання модуля полягали в наступному:

• Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Критично оцінити, чого вони навчилися;
• Почати планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Ключове запитання тренінгу :  Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів? 


Комментариев нет:

Отправить комментарий